Inauguració d’Esclats d’un instant, 90’s

Sense títol, de Montserrat Costa Pons, 1992. Fragment

Aquesta mostra, comissariada per Elina Norandi i centrada en les obres que van ser donades al fons d’art de l’Avui durant la segona crida en suport del diari, és la continuació de la que s’ha pogut veure al md’A durant tot el 2023 i el gener de 2024, i se centra en la dècada de 1990. L’exposició permet conèixer les artistes catalanes més rellevants de l’època i, al mateix temps, unes obres que han estat poc visibilitzades en les sales dels museus d’art de Catalunya.

Data: Dissabte 2 de març, a les 12.00 h

Preu: Gratuït