Des de 1977, el 18 de maig se celebra arreu del món el Dia Internacional dels museus, un dia a l’any en què els museus són els veritables protagonistes. Amb motiu de la celebració del Dia Internacional dels Museus, el md’A obre gratuïtament les seves portes i us convida a visitar la joia del Museu d’enguany: Animal Fantàstic,  (fragment del retaule de Sant Feliu de Girona, 1507), de Pere Robredo.

El Museu d’Art us proposa una activitat singular: «Joies del museu amb música»

Presentació del recull de fitxes d’estudi del 2016 12 mesos, 12 obres

Concert «Fvlgentia».  Música a l’entorn del cançoner de Petrarca musicat per autors del renaixement i primer barroc com Lluís de Milà, Giulio Caccini, Jacopo Peri i Segismondo d’India amb Néstor Pindado (veu) i Carles Blanch (tiorba).

Comparteix la teva experiència a les xarxes!

#DIM2017
#patrimonicultural