La-Nit-Museus

Gironamuseus i CaixaFòrum Girona celebren, el dia 21 de maig, la Nit dels Museus amb actuacions simultànies i portes obertes fins a mitjanit

El Museu d’Art de Girona celebra el fi de festa de la Nit dels museus amb un concert a càrrec del DJ Dom Jordi-Play Pause, en l’escenari únic dels Jardins del Museu

Un any més els sis museus gironins, agrupats en la marca Gironamuseus: Museu d’Art de Girona, Museu del Cinema, Museu d’Arqueologia de Catalunya-Girona, Casa Masó, Museu d’Història de Girona i Museu d’Història dels Jueus, als quals s’afegeix, en aquesta ocasió, CaixaFòrum Girona, han programat, el dia 21 de maig, durant la Nit dels Museus, diverses actuacions i espectacles simultanis, que permetran poder recórrer un itinerari, de museu en museu, per gaudir d’espectacles musicals i activitats en cadascun d’ells.
El Museu del Cinema, la Casa Masó i el CaixaFòrum Girona començaran les seves actuacions a les 19.30 h. Mentre que les del Museu d’Història dels Jueus, el Museu d’Història de Girona i el Museu d’Arqueologia de Catalunya-Girona es duran a terme una hora més tard, a les 20.30h.
Al Museu d’Art es celebrarà el fi de festa de la Nit dels Museus, a partir de les 21.30 h. amb una sessió de DJ, a càrrec de Dom Jordi Play Pause, que proposa la fusió de ritmes musicals i art, en un entorn únic com són els Jardins del md’A. I l’acompanyament de tapes i begudes a preus assequibles, servides per Ham Session.
A partir de les 18.00 hores i fins a les dotze de la nit, els visitants podran gaudir d’entrada gratuïta a les col•leccions del Museu d’Art. Així com a la resta de museus, excepte a la Casa Masó.
Un recorregut en grup, amè i agradable a través de la cultura a Girona, amb una visió enriquidora, que permet recórrer 2000 anys de la nostra història.