md’A en clau de dona

Una visita guiada a la col·lecció permanent del Museu d’Art de Girona en què donarem veu a les dones que, davant o darrere les obres, són presents al Museu i reivindicarem les seves històries. La visita finalitzarà als jardins del Museu, on podrem degustar un gintònic, a triar entre tres propostes: a) gintònic Gotmar, una creació exclusiva elaborada per al Museu d’Art per Mariona Vilanova, bàrman del Nykteri’s Cocktail Bar, a partir de cítrics refrescants; b) una edició estiuenca del gintònic tradicional, creat a partir de flors i amb caràcter afruitat, i c) un gintònic clàssic.

Data: Dimecres 20 de juliol, a les 19.00 h

Preu de l’activitat: 18 €

Ho organitza: Museu d’Art de Girona. Amb la col·laboració de: Nykteri’s Cocktail Bar

Compra la teva entrada