Exposició Rusiñol

A l’entorn de l’exposició «Santiago Rusiñol en terres gironines», us proposem una relectura del somni d’una nit d’estiu. Una visita guiada ens permetrà endinsar-nos en l’obra de Rusiñol. Tot seguit, en el marc simbolista d’una palau antic i el seu jardí, la música establirà un diàleg amb Mendelssohn, Wagner, Garreta i Pahissa i amb una col·lecció de fragments de l’època prerafaelita de Shakespeare i El Greco, accentuant la fantasia melangiosa del modernisme. Tancarem la nit amb la degustació d’un bon vi.

El Museu romandrà obert fins a l’inici de l’espectacle.

18.30 h Visita guiada a l’exposició
20 h Concert als jardins del md’A

Preu visita guiada: 4,5 € Preu visita guiada + concert: 6 €. Preu del concert: 4,5 €. Amics del Museu d’Art: 2 €