Pinta el teu paisatge somniat. Visita i taller familiar

Modest Urgell, Paisatge (1885-1895). Oli sobre tela. Llegat Dolors Rodés Cucurny, 1971. Museu Nacional d’Art de Catalunya

Us proposem una visita dinamitzada a l’exposició sobre Modest Urgell, el pintor de la llum crepuscular, de platges i pobles rurals, d’ermites, de bruixes i ratpenats i d’horitzons infinits. Descobrirem la seva vida, les seves dèries i la seva manera de pintar i composar les seves obres per captar l’admiració i l’emoció que li despertaven els paisatges viscuts.

Al taller farem el nostre paisatge somniat, inspirant-nos en les obres d’Urgell compondrem, amb la tècnica del collage i el pastel, la nostra petita obra d’art.

En el marc de l’exposició temporal «Modest Urgell, més enllà de l’horitzó». Activitat adreçada a nens i nenes de 4 a 8 anys acompanyats d’una persona adulta. Les activitats familiars són de pagament per als infants i gratuïtes per a l’acompanyant.

Diumenge 2 de febrer de 2020, a les 11.30 h

Durada:1 h 30 min

A càrrec dels Serveis Educatius del md’A

Preu per infant: 4 €. Amics del md’A: 3 €. Material inclòs. Places limitades. Reserves al tel. 972 20 38 34.

Compra d’entrades