Dia de la dona. Presentació de l’audioguia “md’A en clau de dona”

Francesc Masriera Manovens, Una melodia de Schubert, esbós prepararori (1896). Museu d’Art de Girona, Núm. Reg. 130.979. Fons d’Art Diputació de Girona

Presentació de l’audioguia temàtica md’A en clau de dona i visita guiada a càrrec d’Elina Norandi

El 8 de març és el Dia internacional de les dones. És un dia per celebrar i sobretot reivindicar el paper de les dones a la societat. Volem però que aquesta reivindicació s’estengui tot l’any, i per aquest motiu us presentem l’audioguia temàtica md’A en clau de dona que el Museu d’Art endega per rellegir la col·lecció sota una mirada femenina i posar en relleu el paper de les dones en el món de l’art.

Completarem la jornada amb la visita guiada a les obres dels segles XIX i XX de la mà d’Elina Norandi, historiadora i crítica d’art especialitzada en la recerca de la iconografia produïda per dones artistes.

Data: dissabte 12 de març de 2022, a les 11.00 h

Activitat gratuïta. Aforament limitat. Es recomana fer reserva prèvia

Reserva la teva entrada gratuïta