Presentació de la nova audioguia del md’A

Ens plau presentar-vos la nova audioguia del museu, que hem dut a terme amb la col·laboració de Trama Media i les veus dels actors David Planas i Meritxell Yanes. Una aproximació a les obres més destacades de la col·lecció permanent del museu, mitjançant un discurs amè i dinàmic. Una eina d’interpretació amb 40 pistes d’àudio i disponible en quatre idiomes (català, castellà, anglès i francès), que servirà per apropar l’art a tots els visitants.

L’acte finalitzarà amb una copa de cava i un concert de petit format als jardins del Museu, a càrrec del trio musical format per:

Xavier Dotras, piano
Lluís Escuadra, piano
Dani Forcada, percussió

El repertori es basarà en temes standard de gènere pop i jazz que tothom podrà identificar, així com alguna música de cinema, també molt coneguda. La formació de dos pianos/teclats i unes percussions, fa que siguin possibles tots els estils musicals, des del jazz fins la música brasilera.

Data: Dijous 17 de juny de 2021, a les 19 h

Preu: Entrada gratuïta. Es prega reservar plaça al tel. 972 20 38 34