Presentació del catàleg de les exposicions “Esclats d’un instant, 70’s i 90’s”

Us convidem a la presentació del catàleg de les dues exposicions “Esclats d’un instant ‘70 i ‘90”. Un sol catàleg que engloba les dues mostres: la que es pot visitar actualment al Museu d’Art dedicada a la dècada dels 70’s, i la que es podrà veure a partir de 2024, dedicada a les aportacions de les artistes catalanes al fons d’art del diari Avui a inicis dels anys 1990. Ambdues mostres presenten una àmplia selecció de les obres donades per les artistes al diari Avui, en dos moments, com a suport al projecte editorial del primer diari en català després de la dictadura. El catàleg compta amb els textos de la comissària, Elina Norandi, i compila la catalogació de totes les obres.

Data: Dissabte 2 de desembre a les 12:30h

A cura de: Elina Norandi i Carme Clusellas

Preu: Gratuït amb reserva prèvia

Servei de cangur La Gombola, per a infants de 3 a 12 anys (reserva amb set dies d’antelació): museuart_girona.cultura@gencat.cat.

Reserva la teva entrada