Primer diumenge de mes, entrada gratuïta al md’A

El Museu d’Art de Girona ofereix un ampli recorregut per l’art  procedent de les comarques gironines, des del romànic fins a l’actualitat. La visita permet la descoberta d’obres excepcionals, com els retaules del segle XIV i XV o la pintura del segle XIX, en un espai carregat d’història, l’antic Palau Episcopal, seu de la institució.

Cada primer diumenge de mes l’entrada al Museu és gratuïta. L’accés és lliure tant per visitar la col·lecció permanent com les exposicions temporals en curs (consulteu la programació a www.museuart.com/exposicions). L’horari de la visita és de 10 a 14 h.