Quan el Museu no era Museu

Us proposem una visita teatralitzada per conèixer amb detall els sis edificis que embolcallen les nostres col·leccions, tots ells tenen la seva pròpia història i les seves pròpies anècdotes. En aquest trajecte, recorrerem el centre de la ciutat a través de les diferents seus dels museus i descobrireu com eren aquests edificis abans de ser museus i quins fets amaguen cadascun d’ells.

Data: Diumenge 30 d’octubre de 2022, a les 11:00 h

Lloc de trobada: Museu d’Arqueologia de Catalunya – Girona (Carrer de Santa Llúcia, 8, Girona)

A cura de: La Minúscula

Preu de l’activitat: 5 €. Titulars de la targeta Girona Cultura: 3 €