Ramon Martí Alsina. El Gran dia de Girona: anatomia d’un quadre

Varis Autors

Catàleg de l’exposició dedicada a l’emblemàtic quadre de Ramón Martí Alsina en homenatge a la defensa de Girona durant el setge napoleònic de 1809, que entre l’octubre de 2010 i el maig de 2011 es pot visitar al Museu d’Art de Girona. L’obra contextualitza els fets que van inspirar el mestre del realisme pictòric català, descriu amb tot detall el procés creatiu de l’artista i relata la crònica dela restauració d’El gran dia de Girona (1863-1864) amb la intenció d’ubicar-la definitivament a la ciutat que representa, concretament a l’Auditori Josep Irla de la seu de la Generalitat de Catalunya.

Comprar