Una visita nocturna i a porta tancada pels espais patrimonials de l’Antic Hospital de Santa Caterina. De nit, la màgia s’esdevé, i de la mà d’un personatge d’altre temps us proposem descobrir els secrets i les històries de l’antic hospital.

Visitareu l’espai expositiu, la farmàcia històrica i passejareu pels espais més simbòlics d’aquest edifici patrimonial.

Tancarem la vetllada amb una consumició al bar +Cub. Inscripció obligatòria al 972 20 38 34. L’ activitat només es durà a terme si hi ha un mínim de cinc persones inscrites. Preu per persona: 12 €. Preu Amics del md’A: 10 € (inclou visita i consumició). Activitat amb la col·laboració d’Icono Serveis Culturals.