[ACTIVITAT AJORNADA] Sant Jordi al md’A

Activitat ajornada fins nou avís

Com cada any, el Museu d’Art de Girona convida els grups escolars a celebrar la Diada de Sant Jordi d’una manera original i divertida. La proposta per a aquest Sant Jordi s’adreça a escolars del cicle de primària (6-8 anys). L’escenari serà el Palau Episcopal, la seu del Museu, on gaudireu d’un espectacle de contes sobre dracs i cavallers entre els quals descobrirem una curiosa versió del “valent cavaller de Sant Jordi, del drac ferotge i de la càndida princesa”.

Reserves a partir del mes de febrer, trucant al tel. 972 20 38 34 o bé per correu electrònic a reserves.girona.acdpc@gencat.cat.

Crèdits de la imatge: Bernat Martorell. Retaule de sant Pere de Púbol (fragment). 1437. Museu d’Art de Girona. Núm. reg. MDG0289. Fons Bisbat de Girona.