Santiago Mateu i Pla. El dibuixant que estimava Girona

Santiago Mateu i Pla (Malgrat de Mar 1891-Badalona 1935) és un artista gairebé desconegut, però d’una vàlua considerable en el camp del dibuix, en el qual va arribar a assolir un estil personal i una certa notorietat.

Aquesta és la primera exposició monogràfica que se li dedica, després que un estudi de la historiadora de l’art Núria Casals n’hagi permès conèixer la biografia i localitzar una quantitat considerable d’obres seves. L’exposició prové del Museu de Badalona, que conserva dotze dibuixos de l’artista, mentre que el Museu d’Art de Girona, ciutat amb la qual l’artista tingué molta relació, en guarda també diversos.

Inauguració: dissabte 28 de maig, a les 12.00 h

Ho organitza: Museu d’Art de Girona