Tot redescobrint la col·lecció permanent

Redescobriu la col·lecció permanent del Museu d’Art de Girona de la mà de la seva directora, Carme Clusellas, en un recorregut per una selecció de peces de la seva elecció que ens farà viatjar en la història de l’art de comarques gironines. La visita permetrà la descoberta d’obres excepcionals, com els retaules del segle XIV i XV o la pintura del segle XIX, en un espai carregat d’història, l’antic Palau Episcopal, seu de la institució.

Data: Dissabte 9 de febrer, a les 11:30 h

Durada: 1 h 30 min

Preu: 4,5 €. Amics del md’A: 2 €.

Reserves: Places limitades. Es recomana reservar amb antelació trucant al tel. 972 20 38 34.

Crèdits de la imatge: Pere Mates, Retaule de Segueró: l’Esperit Sant, judici final, coronació de la Mare de Déu (fragment) (cap a 1530). Museu d’Art de Girona. Núm. reg. MDG0381. Fons Bisbat de Girona.