[ACTIVITAT AJORNADA] Troba les 7 diferències!

Activitat ajornada fins nou avís

Sou bons observadors? Seríeu capaços de trobar les diferències entre dues obres, aparentment iguals? Sabríeu destriar una obra falsa d’una d’original? Us proposem descobrir les tècniques d’anàlisi en obres d’art i esbrinar les diferències tot comparant obres falses i de veritat mostrades en l’exposició temporal «Falsos verdaders. L’art de l’engany». I prepareu-vos perquè després, en el taller, imitarem els copistes i reproduirem un detall d’un quadre, una fragment d’obra d’art creada per nosaltres que ens podrem emportar a casa!

Data: Dissabte 4 d’abril de 2020, a les 11.30 h

En el marc de: l’exposició temporal «Falsos verdaders. L’art de l’engany».

Activitat adreçada a: nens i nenes de 6 a 12 anys acompanyats d’una persona adulta.

Preu: Les activitats familiars són de pagament per als infants i gratuïtes per al seu acompanyant. Preu per infant: 4 €. Amics del md’A: 3 €. Material inclòs.

Compra d’entrades