Un altre art. Informalisme a Catalunya 1956-1966

Visita comentada a l’exposició temporal, a cura dels comissaris de l’exposició.

A través d’aquesta visita, a càrrec de Conxita Oliver i Joan Gil, coneixerem un dels moviments artístics de postguerra que més adeptes va tenir a Catalunya pel que va significar de llibertat creativa i de ruptura amb la limitació representativa. L’exposició que presenta el Museu d’Art de Girona ens permet descobrir el poder expressiu de figures com Antoni Tàpies, Ràfols Casamada o Evarist Vallès, dels quals se celebra enguany l’aniversari del seu naixement. Per altra banda, la mostra és una de les revisions més particulars fetes fins al moment d’aquest moviment, amb la incorporació d’artistes poc exposats dins del gruix informalista.

Data: Dissabte 11 de novembre, a les 11.30 h

Preu: 6 €. Amics md’A: 4 €.

Compra la teva entrada