Una conversa informal. Un altre art a debat

En aquesta conversa, moderada pels comissaris de la mostra Conxita Oliver i Joan Gil, s’abordaran qüestions com la raó de ser de l’informalisme o “art autre” a Europa, quines connexions tenia el panorama català amb l’informalisme internacional i quin va ser el paper de les dones dins d’aquest moviment. A banda, es descobriran noms nous d’artistes relegats a l’ombra per part de la historiografia tradicional i es posarà en valor la crítica d’art, així com la documentació històrica en el marc de la museografia actual. Una conversa a quatre, amb l’estimable presència d’Àlex Mitrani, conservador d’art contemporani al MNAC, i Lourdes Cirlot, teòrica d’història de l’art.

Posteriorment, i com a colofó de la jornada, els comissaris, amb la intervenció del dissenyador gràfic de la mostra, presentaran el catàleg de l’exposició.

Data: Dissabte 17 de febrer, a les 11.30 h

A cura de: Àlex Mitrani, conservador d’art contemporani al MNAC; Lourdes Cirlot, teòrica d’història de l’art; i Conxita Oliver i Joan Gil, comissaris de la mostra

Preu: Gratuït amb reserva prèvia

Reserva la teva entrada