Visita comentada a l’exposició “Falsos verdaders. L’art de l’engany”

La falsificació d’obres d’art ha estat, des de sempre, una fet lligat a la mateixa història de l’art. En aquesta visita comentada a l’exposició “Falsos verdaders. L’art de l’engany”, coneixerem alguns dels casos de falsificacions d’art més coneguts i rellevants, reflexionarem sobre la mentalitat, les motivacions i les estratègies dels falsificadors i descobrirem obres d’art falses que conserven molts museus d’art catalans.

Alhora, podrem determinar les diferències entre una obra falsa i una de vertadera a partir de les taules del retaule de Sant Joan, atribuïdes a Pere Mates, del Museu d’Art de Girona.

Dissabte 22 d’agost, a les 11.30 h

A cura de: Serveis Educatius del md’A

Preu: 6 €. Amics del md’A: 3 €.

Places limitades. Reserva d’entrades: 972 20 38 34

Compra d’entrades