Visita comentada a l’exposició “Artigau. Cròniques d’una realitat, 1965-1977”

Un repàs per la primera etapa de la prolífica trajectòria de més de cinquanta anys de Francesc Artigau (Barcelona, 1940), un dels màxims representants al nostre país de la nova figuració. Artigau desenvolupa, amb l’entorn quotidià i la realitat immediata com a font d’inspiració, una pintura sovint marcada per la denúncia social i política, i la crítica a la incipient societat de consum d’aquella Espanya tardofranquista.

Data: Dissabte 4 de setembre de 2021, a les 11.30 h

A càrrec de: Francesc Artigau, artista, i Sergi Plans, comissari de l’exposició

Preu: 6 €. Amics del md’A: 3 €. Places limitades.

Compra la teva entrada