Visita guiada a l’exposició “Lagar/Begué: els anys catalans”

Un recorregut guiat a l’exposició temporal que us permetrà endinsar- vos en l’obra i trajectòria del pintor Celso Lagar (1891-1966) i l’escultora Hortense Bégué (1890-1957) durant els que hem anomenat “els anys catalans”. Un període fructífer de la seva trajectòria artística que els va portar a visitar i residir a Catalunya, amb estades a Barcelona, Girona o Blanes, i que els va vincular amb l’avantguarda catalana del moment. Una ocasió per descobrir ambdós artistes i la seva importància en el context de l’art de primers del segle XX.

Data: dissabte 26 de febrer de 2022

Hora: 11.30 h

A cura de: Lluïsa Faxedas, comissària de l’exposició

Preu: 6 €. Amics del md’A: 3 €.

Places limitades. Imprescindible reserva prèvia

Compra la teva entrada