Visita guiada a l’exposició “Lagar/Begué: els anys catalans”

Us oferim una visita especial de primera mà de la comissària de la mostra, Lluïsa Faxedas, a l’exposició «Celso Lagar i Hortense Bégué: els anys catalans (1915-1918)». La Lluïsa Faxedas és doctora en història de l’art i professora d’art contemporani a la Universitat de Girona. A través de la seva mirada descobrirem la importància de l’autor Celso Lagar (1891-1966) en context nacional i en especial la seva estada a Girona en el marc dels anys que va passar a Catalunya. També explorarem la trajectòria notablement silenciada de la seva dona, l’escultora francesa Hortense Bégué (1890-1957).

Data: dissabte 13 de novembre de 2021

Hora: 11.30 h

Preu: 6 €. Amics del md’A: 3 €.

Places limitades. Imprescindible reserva prèvia

Compra la teva entrada