[Places exhaurides!] Bastint i vestint el patrimoni. Visita guiada a l’antic Palau Episcopal

façana palau episcopal

El Palau Episcopal de Girona, situat a la plaça dels Apòstols, fou, durant segles, la residència del bisbe de Girona. La primera referència que es té del Palau data de l’any 988. D’aleshores ençà, el pas del temps, els successius fets històrics i les necessitats en funció dels usos de l’edifici n’han configurat l’arquitectura fins a l’actualitat, en què és seu del Museu d’Art de Girona.

Us proposem en aquesta visita descobrir un dels espais més nobles de Girona, i un dels edificis més emblemàtics de la ciutat.

Data: Diumenge 24 d’octubre, a les 11.00 h

A càrrec de: Miquel Àngel Fumanal, doctor en història de l’art