Presentació del catàleg conjunt de les exposicions d’Enric Ansesa

Coincidint amb la inauguració a la Casa de Cultura de Girona de l’exposició «Enric Ansesa. Persistències» tindrà lloc la presentació del catàleg conjunt que les quatre institucions gironines organitzadores de l’homenatge a l’artista. A iniciativa del Bòlit, Centre d’Art Contemporani, Museu d’Art, Casa de Cultura i Museu d’Història de la ciutat, han col·laborat en el catàleg, sota la coordinació científica de Toni Álvarez de Arana, comissari, del propi artista, Enric Ansesa, Glòria Bosch, M. Lluïsa Faxedas Joaquim Nadal i Narcís Selles.

Data: Dijous 17 de desembre, a les 19 h
Lloc: Casa de Cultura de la Diputació de Girona (Plaça de l’Hospital, 6. Girona)
Activitat gratuïta. Aforament limitat. Imprescindible reserva prèvia a través del web https://casadecultura.org