Presentació del llibre “Pintura catalana. Les Avantguardes”

El Museu d’Art es complau a acollir una de les converses organitzades en diferents punts del territori amb motiu de la presentació del llibre “Pintura catalana. Les avantguardes”, una obra imprescindible que, a més d’actualitzar els coneixements sobre els pintors més coneguts, Picasso, Miró o Dalí, reivindica molts altres artistes que van participar d’aquella gran revolució cultural: Garcia Lamolla, Ángeles Santos, Joan Massanet, Àngel Planells, Artur Carbonell o Joan Sandalinas, entre d’altrespreu:

En aquesta, ocasió debatrem sobre «Miró i Dalí: estímuls o obstacles», a càrrec de Joan M. Minguet, professor d’Història de l’art contemporani a la Universitat Autònoma de Barcelona i director de la publicació, i Ainize González, coautora del llibre.

Data: 6 de juny

Horari: 17:30 h

A càrrec de: Joan M. Minguet i Ainize González

Preu: Activitat gratuïta

Crèdits de la imatge: Ramon Calsina, El Vallès optimista (c. 1932). Museu Nacional d’Art de Catalunya, Barcelona. Reproduïda a la publicació “Pintura catalana. Les Avantguardes” (2018). Coord. Joan Maria Minguet, Enciclopèdia Catalana.