Taller familiar “Pintem el mar!”

A l’exposició temporal Costa Brava: la descoberta del paradís, els artistes ens proposen visions fantàstiques de paisatges marítims de la Costa Brava. Inspirant-nos en les seves obres, ens imaginarem que som a la platja i pintarem el nostre paisatge ideal. Pensarem què ens agrada fer quan som a la platja, què ens fa sentir el soroll del mar i amb qui volem compartir els dies de vacances per fer la nostra obra mestra igual que els artistes de l’exposició.

Adreçada a: nens de 4 a 10 anys acompanyats d’una persona adulta

Data: Dimarts 18 de juliol a les 17.00 h

A càrrec de: Servei Educatiu del md’A

Lloc: Museu d’Art de Girona, Pujada de la Catedral 12

Preu: Les activitats familiars són de pagament per als infants (4 €) i gratuïtes per al seu acompanyant (únicament una persona per infant).

Compra la teva entrada